Chcesz mieć stronę WWW,
dzięki której Twoi klienci zaufają Twojej firmie
i będą od Ciebie kupować?

Zdradzę Ci tajemnicę – strona internetowa to nie jest coś, co wystarczy po prostu mieć. Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek szukać firmy, której oferta Cię zainteresowała? Gdzie szukałaś ich strony? Jestem gotowa założyć się, że szukałaś jej w Google. Jeśli więc Twoja strona ma pozyskiwać dla Ciebie klientów – musi być widoczna w Google. 

Kiedyś popularne było powiedzenie: "nie ma Cię w Internecie - nie istniejesz".

Myślę, że dziś można śmiało powiedzieć,
że jeśli nie ma Cię w Google to nie istniejesz.

Wyobraź sobie, że ktoś zobaczył Twój post na Facebooku. Reklamę na Instagramie. Mignęła mu gdzieś przez chwilę raz, drugi i trzeci, zaintrygowała. Ten ktoś chciałby przeczytać coś więcej na temat Twojej oferty. Dowiedzieć się jakie są ceny. Zobaczyć opinie. Więcej zdjęć. Pamięta nazwę Twojej firmy. Twojego produktu. Usługi. Szuka Cię. Gdzie wpisze to co zapamiętał? W przeglądarkę Google.

Od Ciebie zależy co tam znajdzie. Czy pojawi mu się link do TwojeJ strony? Z krótkim opisem tego co oferujesz, żeby upewnił się, że dobrze trafił? Jeśli tak – jest to pierwszy krok do tego by ten ktoś stał się on Twoim klientem.

A co w sytuacji, gdy ten ktoś nie znajdzie Cię w Google? Gdzie będzie Cię szukał? Na ile będzie zmotywowany by szukać Cię do skutku? A może trafi do Twojej konkurencji, której strona wyświetli mu się w wynikach wyszukiwania?

Potrzebujesz strony, którą Twój klient znajdzie z łatwością

Nazywam się Ania Stocka i tworzę widoczne strony internetowe.

Zadbam o to, by Twoja przyszła strona WWW pracowała na korzyść Twojego biznesu. Aby nie tylko była ona estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna. Strona użyteczna dla Twojej firmy, to taka, którą odwiedzają klienci. A klienci będą odwiedzać Twoją stronę jeśli będzie widoczna w Google.

Strony WWW, które projektuje są takie! Są także szybkie, estetyczne i przyjazne dla użytkowników.

Tworzeniem stron WWW zajmuję się od 2019 roku. Choć tak naprawdę jeszcze w czasie studiów próbowałam swoich sił w projektowaniu graficznym i stron WWW. Mam za sobą stacjonarne kursy HTML5 i CSS3. 

Do 2020 roku zawodowo byłam związana z bankowością, gdzie przeszłam praktyczne wszystkie szczeble kariery. Projektowałam procesy i systemy bankowe, zajmowałam się systemami raportowymi. Ukończyłam studia Executive MBA. Moje dotychczasowe doświadczenie pozwala mi dziś patrzeć na dużo szerzej na potrzeby Twojego biznesu.

Prywatnie kocham koty 😻. Dlatego na hasło KOCIO otrzymasz ode mnie zawsze 5% zniżki 😀

Tak moi klienci mówią o współpracy ze mną:

Chciałabym wyrazić swoje gorące uznanie dla Ani Stockiej, która jest odpowiedzialna za utrzymanie naszej strony internetowej. Jej zaangażowanie i terminowość są niezwykle godne podziwu. Ania jest nie tylko doskonałym specjalistą w swojej dziedzinie, ale również osobą, która naprawdę angażuje się w swoją pracę. Jej pasja do tworzenia i utrzymania naszej strony internetowej jest wyraźnie widoczna w każdym aspekcie jej działalności. Dba o to, aby nasza strona była funkcjonalna i działa bez zarzutu. Dzięki Ani mamy pewność, że nasza strona internetowa jest w dobrych rękach. Jej zaangażowanie, terminowość i profesjonalizm są nieocenione dla naszej firmy. Gorąco polecam Anię jako specjalistę ds. utrzymania strony internetowej i jestem przekonana, że będzie kontynuować doskonałą pracę w przyszłości.

Cześć Aniu,

 
Chciałam Ci serdecznie podziękować za całe serce włożone w projekty, nad którymi razem pracowałyśmy. Za ratowanie mnie w krytycznych sytuacjach, pracę wykonaną zawsze dobrze i zawsze na czas, nawet gdy ten był bardzo ograniczony, a przede wszystkim za Twoją wyrozumiałość! Z przyjemnością polecę Cię każdemu, kto chce pracować z kompetentną i zaangażowaną osobą. Dziękuję jeszcze raz!

Pani Anna szybko i skutecznie wykonała dla Nas szereg poprawek. Nasza strona znów działa bez zarzutów. Serdecznie polecam i pozdrawiam.

Moje Realizacje

Previous
Next

Poznaj tajemnicę skutecznej strony WWW,
o której większość osób nie wie.

Jak sprawić, by strona była prawdziwym wsparciem dla Twojego biznesu? Dobra strona internetowa to taka, która istnieje w Google. Taka, na którą z łatwością trafiają Twoi klienci i kupują. Zbuduję dla Ciebie taką stronę!

Gdy zaczynałam swoją przygodę z tworzeniem stron WWW większość klientów, na których trafiałam poszukiwała kogoś, kto postawi im tzw. „prostą stronę”. No i tanią. Tanią przede wszystkim. Jest tylko jedno „ale”. Większości tych stron a często i firm już dziś nie ma. Dlaczego? Bo taka „prosta” i „tania” strona zazwyczaj nie spełniała swojego zadania. Nie generowała obrotów. Więc po roku duża część moich ówczesnych klientów nie odnawiała hostingu i domeny a strona znikała.

Zastanawiasz się jak spośród mnóstwa ofert stworzenia strony internetowej wybrać tę najlepszą? Czy kierować się ceną? A może opiniami? A może wybrać kogoś kogo poprzednie realizacje najbardziej Ci się podobają? Pozwól, że zadam Ci pytanie – do czego ma „służyć” Twoja nowa strona? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi: „Potrzebuję strony, aby trafiali na nią moi klienci” – to właśnie ten element powinien stanowić Twoje główne kryterium przy wyborze wykonawcy. Wybierz osobę, który wie, jak stworzyć stronę, która będzie łatwa do znalezienia i na którą z łatwością trafiają klienci. Ja to wiem 😊

Zastanawiasz się jak docierać do klientów
bez ciągłego publikowania w social mediach
i wydawania mnóstwa pieniędzy na reklamę?

Wyobraź sobie, że z dnia na dzień trafia do Ciebie coraz więcej klientów. Kiedy pytasz, jak Cię znaleźli mówią: „szukałem w Google kogoś kto robi to co Pani i trafiłem na Pani stronę” lub „kiedyś widziałem reklamę Pani produktu, wrzuciłem w Google i znalazłem Pani stronę”.

Twoja strona internetowa będzie zdobywać dla Ciebie nowych klientów. Twoja firma będzie rosnąć dając Ci bezpieczeństwo finansowe. A Ty będziesz czuła dumę i radość z rozwijającej się firmy.

Dokładnie tak wyglądała historia jednej z moich klientek, która prowadzi hodowlę kotów brytyjskich. Na początku szukała swoich klientów dając ogłoszenia na OLX, prowadząc konto na Instagramie i ogłaszając się na grupach na Facebooku. Szło różnie. Zaproponowałam jej stworzenie strony internetowej i powiązanej ze stroną wizytówki Google. Oto co dziś pisze:

W ramach mojej oferty otrzymujesz:

Inwestycja w Twoją stronę to kwota od 2350 zł + VAT

Ostateczna cena zależy od indywidualnej wyceny po omówieniu i ustaleniu wybranych funkcjonalności. Aby poznać wycenę dla Swojej strony – skontaktuj się ze mną.

Po zakończenie budowy serwisu proponuję też jego bieżącą obsługę techniczną w cenie 95 zł + VAT za godzinę.

Tylko do końca STYCZNIA!

Jeśli zdecydujesz się nawiązać ze mną współpracę do końca sierpnia otrzymasz ode mnie dodatkowo założenie, skonfigurowanie i wstępne wypozycjonowanie wizytówki Google dla Twojej firmy  gratis.

Regularna cena tej usługi poza tą ofertą to  250 zł + VAT.

Strona to za mało? Potrzebujesz sklepu internetowego lub platformy kursowej?

Odezwij się do mnie a przygotuję dla Ciebie indywidualną wycenę!

Zastanów się – ilu klientów powinno skorzystać z Twojej oferty, aby zwróciła się inwestycja w Twoją nową stronę. Jeden? Dwóch? Pięciu? Każdy dzień bez widocznej w Internecie strony to dzień w którym Twoi potencjalni klienci nie trafiają do Ciebie. Dzień, w którym tracisz szansę na klientów i dochód.

Nie wierz w cuda! Inni obiecują Ci szybkie efekty? Proces pozycjonowania strony to proces wielotygodniowy a nawet wielomiesięczny. Im szybciej zaczniemy pracę na Twoją nową stroną tym szybciej zacznie ona dla Ciebie zdobywać nowych klientów. Jeśli myślisz, że zajmiesz się tym po wakacjach to znaczy, że pierwsze wyniki możesz zacząć widzieć dopiero pod koniec roku. Dla wielu branż wrzesień to już czas wzmożonej sprzedaży. Czy nie warto, by Twoja strona już we wrześniu generowała dochody?

Napisz do mnie

E-mail

anna.stocka@zadbanastrona.pl